خرید کامپاند پ پ تالک

کامپاند پ پ تالک، به عنوان ماده اولیه تولید بسیاری از محصولات پلیمری مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده فراوان از پلی‌پروپیلن باعث شده است که تلاش بسیار زیادی برای تقویت خواص فیزیکی و شیمیایی آن به عمل آید. مواد افزودنی متنوعی به پلی پروپیلن افزوده می‌شود تا ساختارهای آن تقویت شود. یکی از این مواد افزودنی تالک نام دارد که دارای خواص شیمیایی و فیزیکی بسیار خوبی است و می‌تواند اصلاحات ساختاری خوبی را در پلی پروپیلن به وجود بیاورد. قبل از خرید کامپاند پ پ با تالک، این مطلب را مطالعه کنید تا اطلاعات کافی در خصوص مشخصات و قیمت کامپاند پلی پروپیلن تالک به دست بیاورید.

تالک چیست؟

تالک یک ماده معدنی است که از کنار هم قرار گرفتن برخی مواد اولیه نظیر هیدرات منیزیم و سیلیکات منیزیم به دست می‌آید. ترکریب شیمیایی این ماده معدنی به صورت Mg3Si4O10(OH)2 است. پودر تالک به عنوان یکی از کانی‌های پرمصرف به شمار می‌رود که دلیل این مسئله نیز نرمی بسیار خاص آن است. تالک به رنگ‌های مختلفی از جمله سفید، سبز و قهوه‌ای در دسترس است. این کانی دارای ظاهری نیمه شفاف است و وقتی به آن نگاه می‌شود، با جلایی زیبا به چشم می‌آید. افزودن این ماده به عنوان تقویت‌کننده خاصیت مواد پلاستیکی نخستین بار توسط آمریکایی‌ها صورت گرفت و رفته‌رفته در سراسر جهان فراگیر شد به گونه‌ای که در سال 2012 بیش از 26 درصد تالک مورد استفاده در آمریکا به عنوان افزودنی به پلیمرهایی نظیر پلی پروپیلن اضافه می‌شود.

تالک یک ماده معدنی بسیار نرم است که بررسی‌های آزمایشگاهی نشان داده است که سختی آن چیزی در حدود یک موس است. از جمله ویژگی‌های ظاهری تالک می‌توان به این نکته اشاره کرده که دارای ساختاری صفحه‌ای است. برخلاف بسیاری از مواد معدنی که جاذب آب هستند، تالک به خوبی می‌تواند آب را دفع کند. همچنین در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و پایداری خود را حفظ می‌نماید.

لیست قیمت کامپاند پلی پروپیلن با تالک

تاریخ به روزرسانی: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
نام محصول محدوده قیمت (هرکیلو/تومان) توضیحات

مزایای استفاده از کامپاند پ پ با تالک

کامپاند PP پر شده با تالک دارای مشخصات بسیار خوبی است که موجب شده است قیمت کامپاند پ پ تالک نسبت برخی دیگر از کامپاندها کمی بالاتر باشد. در این قسمت لازم است تا به این مشخصات بپردازیم. بسیاری از فعالان صنایع پلاستیکی با افزودن تالک به پلی پروپیلن، دو خاصیت بسیار مهم مقاومت ضربه‌ای (چغرمگی) و استحکام کششی (تنش تسلیم) آن را افزایش می‌دهند. برخی از مهم‌ترین مزایای PP تالک دار عبارت است از:‌

  1. سطح مدول یانگ یا الاستیسیته پلی پروپیلن را تا حد قابل توجهی افزایش می‌دهد. در مفهومی ساده و ابتدایی، مدول الاستیسیته به نسبت تنش (فشار) به کرنش (تغییر طول) گفته می‌شود.
  2. پ پ تقویت شده با تالک از نظر پایداری ابعادی دارای شرایط بسیار خوبی است.
  3. مقاومت حرارتی پلی پروپیلن پر شده با پودر تالک، بسیار مناسب است به گونه‌ای که می‌تواند در دماهای بالا ساختار خود را به خوبی حفظ کند.
  4. کامپاند PP پر شده با تالک دارای مقاومت خزشی بالایی است.
  5. همان طور که گفته شد، تالک در برابر بسیاری از مواد شیمیایی از خود مقاومت نشان می‌دهد. به همین دلیل کامپاند پ پ با تالک نیز دارای خاصیت خوبی از این نظر است.
  6. افزودن تالک به پلی پروپیلن، یک مزیت بزرگ دیگر به دنبال دارد. معمولا در بسیاری از محصولات پلاستیکی مشکل جمع شدگی در اثر گذر زمان به وجود می‌آید که باعث می‌شود کارایی آن به مخاطره بیفتد. اما افزودن تالک به پلی پروپیلن موجب می‌شود تا از جمع‌شدگی آن تا حد بسیار زیادی جلوگیری شود.
  7. مجموعه خواص اشاره شده باعث می‌شود تا قیمت کامپاند پ پ تالک برای تولید محصولات پلاستیکی مختلف برای تولیدکنندگان مقرون به صرفه باشد.

کاربرد کامپاند پ پ با تالک

مجموعه خواص اشاره شده موجب می‌شود تا خرید کامپاند پ پ تالک در بازار به طرز قابل توجهی بالا باشد. از جمله کاربردهای پ پ تقویت شده با تالک می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. بسیاری از بخش‌های داخلی خودروها از کامپاند PP پر شده با تالک تولید می‌شود؛ از جمله بخش داخلی درب‌ها، داشبورد و … .
  2. برخی از لوازم خانگی نیز از کامپاند پ پ تالک تولید می‌شوند.
  3. در تولید لوازم الکترونیکی و ساختمانی نیز از این ماده بسیار استفاده می‌شود.

خرید کامپاند پلی پروپیلن با تالک

شرکت معین پلیمر، یکی از تولیدکنندگان کامپاند پ پ تالک در ایران است که همواره نهایت تلاش خود را برای حفظ کیفیت و قیمت محصولات خود در سطوح مناسب انجام داده است. تولیدکنندگان عزیز می‌توانند برای خرید و استعلام قیمت کامپاند پلی پروپیلن با تالک، با شماره 02156804800 تماس بگیرند.

0 نظر تا کنون ارائه شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره خرید محصولات در معین پلیمر
02156804800